6 Şubat 2011

HAYIR DEMESİNİ BİLMEK, 2..

Yeni bir hasta..
Şık bir bayan..Giyim ve takılar göz alıyor, özenli..45 yaşlarında..Saçlar röfleli , sarı patlıyor.... Oysa cildi koyu renkli..Kaşlar, gözler de kahverengi..
Ön dişler yapılacak.
- Dört tane yeter mi doktor bey?
-Hayır yetmez..Bakın, güldüğüz zaman sekiz tanesi görünüyor.
-Peki, sekiz tane yapalım..Ama doğal olur değil mi?
-Tabi, rengi ve şekli yüzünüze, gülüşünüze ve kısmen isteğinize göre ayarlanabilir.
-Çok beyaz istemiyorum. Bembeyaz, şarkıcı dişi gibi olmasın, Seda Sayan mıyım ben..Doğal olsun.
( inanmayın, bembeyaz yapın!!!)
- Şeyy..Bir resim getirdim.. Bu dişlerin formunu çok beğeniyorum.. Böyle yapabilir miyiz ?( çantasından dergiden kesilmiş bir resim çıkarıyor..Kahkaha atan bir kadın yüzü, dişler muntazam, bembeyaz, muteşem bir yüz , Sandra Bullock ..!!)
- Hayır efendim böyle yapamayız, mümkün değil.. Bu siz olmazsınız..Yakışmazzzz..
(Işıklar parlıyor, konfetiler yağıyor, vee perdeee: mutlu bir doktor yüzü, tebessüm ediyor..)

Hiç yorum yok: