23 Haziran 2011

YINE YENI HASTA, YENI HASTA, YENI HASTA......

Yeni hasta edinmeye devam etmek,bir  klinigin canliliginin gostergesidir.
Her sey dogru yapiliyor olmali ki " yeni hasta " gelmeye devam ediyor.
Her klinik belli bir sure icinde, ornegin her ay, kac yeni hasta geldigini bilmelidir. Yeni hastalarin hangi kaynaklardan geldigi, referanslarinin kim oldugu onemlidir. Bu bigi hekime stratejisini belirlemede yardimci olur..
Dolayisiyla, yeni hasta kazanmak icin pek cok eylemde bulunulur. Zaman isteyen, masrafli, zahmetli..
Peki , "yeni hasta" olmaya aday bir kisi klinigi aradiginda veya kapidan iceri girdiginde ne yapiyoruz?
Resepsiyon veya telefon gorevlisi nasil davranacagini , nasil karsilama yapacagini biliyor mu.?
Klinigin belli bir stratejisi var mi?
Hasta adayinin klinikte kalmasini nasil guvenle saglayabiliriz.
Butun bu gorevler klinigin hekimi tarafindan gerekli kisilere anlatilmali, ogretilmelidir.
Bu arada,bilginize, "Senaryolastirilarak"  ogretmek daha hizli ve etkili olabiliyor..

Hiç yorum yok: