-
ABD de, Harris Interactive şirketi tarafından yapılan bir arastırmada, dusuk gelir gurubundaki kişilerin neredeyse yarısı bir yıl veya daha uzun bir sureden beri bir diş hekimini ziyaret etmemişlerdir..Ote yandan, orta veya ust gelir gurubundan kişilerin % 70 i diş hekimlerini ziyaret etmiştir..Dolayısıyla öykü her yerde aynı..
Aynı arastırmada;Hastalara, diş hekimi deneyimlerinde, "memnuniyetlerinin en onemli etkeni nedir" diye soruldugunda, doktorun genel bilgi duzeyi, eğitimi ve uzmanlığı(deneyimi) %83 ile en onemli etken olarak ortaya çıkmaktadır...
Hasta memnuniyetinde, bilgi ve deneyim en önde gelmekte, "guzel ve bakımlı bir ortam " %25 ile sonuncu gelmektedir..Telaş ve saplantıya gerek yok demek ki..İyi bir hekim iseniz ve hastanıza sundugunuz hizmetlerin odağına "kaliteli ve bilgili diş hekimliğini " koyarsanız hastanızın memnuniyeti garanti gibi..Peki , bilgisinden emin olduğum, ama hasta ilişkileri pek de tatmin edici olmayan diş hekimi arkadaşlarımı bu sohbette nereye koymalıyım..?Acaba ülkemizde önem sırasını etkileyebilen başka faktörler de olabilir mi?
Bu blog diş hekimlerine yöneliktir. Diş hekimi değilseniz ve kazara girdiyseniz, alınmam; hemen kaçabilirsiniz...
29 Mayıs 2013
BİLGİLİYSEN, HASTA MEMNUNİYETİ GARANTİ..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder