3 Aralık 2010

RANDEVUYA ZAMANINDA GELMEK YADA GELMEMEK ?

Bir hastanız randevusuna oldukca gec kalıyor. Belki yarım saat geciken hasta koltuga oturuyor. Ve, " doktor bey kusura bakmayın biraz geciktim,vs." diyor.
Kibar bir insan olarak ilk cümleniz: " Aaa, rica ederim, zararı yok...olur boyle seyler.." diyerek tedaviye başlıyor musunuz..?
Ve de, o günkü programınıza  uygun olarak, hastanın dolgularını yapmaya başlıyor, ve de bir sonraki hastanın zamanından çalarak, planladığınız her şeyi yapabilmek için azami gayreti gösteriyor musunuz.?

Eğer öyleyse,randevu ilkeleri ile ilgili stratejinizi gözden geçirmelisiniz..
Randevusuna bu kadar çok geciken bir hastaya verdiğiniz mesaj şudur: Sen geciktin, ama ben biraz gayretle bu sorunu görmezden geliyorum, çözüyorum..Sen başka bir randevuna yine gecikirsen, ben yine çok dert etmem..

Kolay gelsin..

Hiç yorum yok: