Cuma gunu Mersin deydim..EDAD davetlisi olarak, "okulda bize öğretilmeyenler: verimliik kriterleri, randevu ilkeleri, tahsilat ilkeleri" baslıklı sununmumu yaptım..
3 saatten biraz fazla sürdü...Eve donunce, "iki gün hiç konusmayacağım " dedim...
İlgili bir gurup vardı..Diş hekimlerinin muayenehane yönetimine ilgisi her gecen gün artıyor..Herkes farkında artık: cok bilgili bir diş hekimi olsanız da, muayenehane yonetmeyi bilmiyorsanız, gün gelir iş yerinizi kapayıp baska ortamlarda calışmak zorunda kalabilirsiniz...
Çok interaktif sunum oldu..Bol miktarda soru ve katkı oldu..En aktif gecen bölüm tahsilat ile ilgili sorunların ve onerilerin açıldığı bölüm oldu..
Kararlı diş hekimlerin oldugunu gormek hoş oldu..
Herkes muayene ücretini uygulamak istiyor..
Herkes indirim yapmanın cok hoş olmadığını biliyor..
Herkes randevusuna gelmeyen hastadan hoşlanmıyor..
Herkes muayene yönetimini bilmezse , işini kaybedceğini biliyor..
Bu blog diş hekimlerine yöneliktir. Diş hekimi değilseniz ve kazara girdiyseniz, alınmam; hemen kaçabilirsiniz...
24 Eylül 2012
27 Ağustos 2012
ONLAR SİZİ BULURLAR.....
Yeni hasta girişi bir muayenehanenin canlılıgının en onemli gostergelerinden biridir, derler..bana gore de oyle..Cosmodent e her ay giren "yeni hasta" sayısını her ay bana bildirirler..İlk aydan beri , kesintisiz..Ve müracaat edenlerin kac tanesinin tedavi planını kabul edip kliniğe hasta olduklarını bilmek isterim..
Yapılan bir arastırmaya gore, bir kliniğe yeni hasta olarak müracaat edenlerin %69 u, bu secimlerini bir arkadas veya bir yakınlarından aldıkları tavsiye uzerine gerceklestiriyorlar..
Bunun dısında kalanlar nedir....Basında bir haber, google da rastgele dolasmak, reklam içerikli bir mektup, tabela, vs...hepsi % 31....
Arkadasın tavsiyesi, aileden (es- kardes-cocuk....) birinin tavsiyesi, direk hasta tavsiyelerinin yer aldıgı internet ortamı....
Bunun için yapılması gereken birkac sey var tabi ki...Once, acı vermemek....temiz bir ortam sunmak...ilgili ve özenli bir personel .., ve biraz iyi doktorluk.....Kısaca hastanıza sizden beklediğinden daha fazlasını vermek..
Onlar sizi bulurlar ,,,hep bulacaklardır...
Yapılan bir arastırmaya gore, bir kliniğe yeni hasta olarak müracaat edenlerin %69 u, bu secimlerini bir arkadas veya bir yakınlarından aldıkları tavsiye uzerine gerceklestiriyorlar..
Bunun dısında kalanlar nedir....Basında bir haber, google da rastgele dolasmak, reklam içerikli bir mektup, tabela, vs...hepsi % 31....
Arkadasın tavsiyesi, aileden (es- kardes-cocuk....) birinin tavsiyesi, direk hasta tavsiyelerinin yer aldıgı internet ortamı....
Bunun için yapılması gereken birkac sey var tabi ki...Once, acı vermemek....temiz bir ortam sunmak...ilgili ve özenli bir personel .., ve biraz iyi doktorluk.....Kısaca hastanıza sizden beklediğinden daha fazlasını vermek..
Onlar sizi bulurlar ,,,hep bulacaklardır...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)